یکشنبه بیشتر از اسکایلار تامپسون – شهرهای دوقلو درباره دلفین ها فاش خواهد شد

[ad_1]

شاید من هم نیاز به معاینه سرم داشته باشم.

من فکر می کنم این باید به خوبی انجام شود.

دلفین‌ها باید بخش «Punt, Pass and Concussed» از برنامه‌شان را بدون پایان فصل پشت سر بگذارند، حداقل اگر همان چیزی باشند که می‌گویند، با شروع بازی یکشنبه 4-1 مقابل مینه‌سوتا وایکینگز.

بله درست است. وایکینگ ها 4-1 هستند و در بالای NFC شمالی قرار دارند. دارندگان بهترین گیرنده (جاستین جفرسون) و دویدن به عقب (دالوین کوک) پشت سر هم در NFL.

و مربی مایک مک دانیل تصمیم گرفت اسکایلار تامپسون تازه کار دور هفتم را شروع کند زیرا تدی بریج واتر کهنه کار هشت ساله در تمام هفته با وجود اینکه ضربه مغزی نداشت – اجازه دهید دوباره از آن کرم چاله پایین نرویم – در پروتکل ضربه مغزی بود و به سختی تمرین می کرد.

این تصمیم جسورانه مک دانیل است. با توجه به اینکه بریج واتر در رتبه دوازدهم سال گذشته در رتبه بندی کوارتربک ها قرار گرفت، این نیز غیرمتعارف است. آیا تصمیم درستی است؟

تکل چپ ترون آرمستد تمرین هر هفته را به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا از دست می دهد و یکشنبه بازی می کند. اما افت شدیدی پشت آرمستد وجود دارد. و، بله، این یک مقایسه سیب به کوارتربک با تکل است.

با این حال، به نظر می‌رسد مک دانیل می‌گوید که اختلاف استعدادها در کوارتربک آنقدر زیاد نیست که تجربه نشان می‌دهد. یک تامپسون آماده بهتر از یک بریج واتر آماده نشده است. اگر به این ترتیب پیش برود، فهرستی که سال را به هم ریخته است.

تیم های خوب در کوتاه مدت با مدافعان محدود برنده می شوند. دالاس با کوپر راش پشتیبان 3-0 است زیرا او اشتباه نکرد و اجازه داد دفاع برنده شود. بیلی زاپ، بازیکن تازه کار نیوانگلند، نفر سوم، هفته گذشته موفق شد یک پیروزی آسان مقابل دیترویت به دست آورد. خطای او فقط یک تاچ داون به ثمر رسید. ببینید چگونه انجام می شود؟

سوال این است که آیا دلفین ها می توانند یکشنبه به این روش انجام دهند. دفاع آنها در سال جاری یک گام به عقب برداشته است – نه آن گام پیشروی که انتظار داشت. آنها در امتیازات مجاز 28، در یاردهای مجاز 23 و با 4 غذای معمولی در رده 30 قرار دارند.

یک پیشاهنگ کهنه کار NFL این هفته گفت: “راه برای متوقف کردن مینه سوتا فشار دادن (کوارتربک) کرک کازینز است. «حتی لازم نیست او را بزنی. فقط آنقدر به او نزدیک شوید که او شما را احساس کند. او می لرزد.»

رتبه دلفین ها امسال در رده هفدهم قرار گرفت. اما، باز هم، این ناامید کننده است، پس از شیوه ای که آنها در طول هفت بازی پیروز شده برای پایان فصل گذشته، مدافعان حریف را به چالش کشیدند. پایان های دفاعی امانوئل اوگبا و جیلان فیلیپس هر کدام فقط یک اخراج دارند.

اکنون جفرسون، که رهبری لیگ را در دریافت دریافت می‌کند، و کوک، اهل میامی هستند که اولین بازی NFL خود را در خانه انجام می‌دهد.

زک سیلر در تکل دفاعی گفت: “فقط این مسئله این است که ما کارمان را انجام دهیم و کارمان را انجام دهیم.”

آیا تیم‌های ویژه می‌توانند کار و کار خود را نیز انجام دهند؟ آنها در رتبه سوم از همه دسته ها قرار دارند. این اغلب اولین شاخص عمق یک تیم است – یا در این مورد کمبود آن.

در نهایت، بازی عجله‌ای برای حمایت از تامپسون وجود دارد، نفر سومی که اولین شروع NFL خود را انجام می‌دهد. هفته گذشته برای اولین بار زندگی را نشان داد. رحیم موسترت 113 یارد را روی 18 گاری دوید. این تقریباً تمام چیزی است که می خواهید او را سوار کنید، زیرا او این هفته با مشکل زانو در تمرین بیرون نشست.

مک دانیل این هفته گفت: «تیم به Skylar اعتقاد دارد.

اما آیا این می تواند به او کمک کند؟ این داستان یکشنبه است. این دنیای جدیدی برای تامپسون است که با تیم اول کار می کند، رسانه ها را مورد خطاب قرار می دهد، با 14 عضو خانواده که به شهر می آیند سر و کار دارد. او از ایالت کانزاس فاصله زیادی دارد.

شروع سه کوارتربک در سه هفته آن چیزی نیست که هیچ کس فیلمنامه آن را نوشته است. اما کارت خروج برای یکشنبه این است: حتی با سومین باخت متوالی که به 3-3 سقوط کرد، آسیب باید در تصویر بزرگ حداقل باشد.

سه بازی بعدی آنها با شکست لیگ در پیتسبورگ، دیترویت و شیکاگو است. آنها شروع به بازگشت کوارتربک ها می کنند و باید فصل خود را پس بگیرند. مینه سوتا نیز با پیروزی نزدیک مقابل دیترویت و شیکاگو رکورد خود را افزایش داد.

همه نگاه‌ها روز یکشنبه به تامپسون است، اما طرفداران کهنه‌کار دلفین می‌دانند که باید به تیم بزرگ‌تر اینجا نگاه کنند. دون شولا بازی های زیادی را با تالار مشاهیر جان یونیتاس، باب گریس و دن مارینو برد. او همچنین به همراه دیوید وودلی به سوپربول رفت و رکورد بردهای تمام دوران را با سیم سوم داگ پدرسون شکست.

تیم های خوب با مدافعان محدود پیروز می شوند.

آیا دلفین ها تیم خوبی هستند؟

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید