سنت پل این هفته تمام خیابان‌های مسکونی را شخم بزند و ماشین‌هایی را که جابجا نمی‌شوند بلیت یا یدک‌کش کند – شهرهای دوقلو

[ad_1]

برف‌روب‌های سنت پل این هفته در خیابان‌های مسکونی ازدحام می‌کنند – و هر وسیله نقلیه‌ای در سر راه را می‌توان بلیت گرفت یا یدک‌کش کرد.

اداره فواید عمومی قرار است از روز سه شنبه 17 ژانویه تا جمعه 20 ژانویه شخم بزند، این شهر یکشنبه اعلام کرد. طبق بیانیه مطبوعاتی، خودروهایی که به مدت 48 ساعت جابجا نشده اند مشمول جریمه یا حذف می شوند.

محدودیت های پارک از ساعت 7 صبح تا 17 در روزهای مربوطه به شرح زیر است:

  • در روز سه‌شنبه، 17 ژانویه، وسایل نقلیه در ضلع شمالی (ضلع فرد) خیابان‌های مسکونی که از شرق به غرب حرکت می‌کنند باید جابجا شوند.
  • در روز چهارشنبه، 18 ژانویه، وسایل نقلیه در ضلع جنوبی (ضلع زوج) خیابان های مسکونی که از شرق به غرب حرکت می کنند، باید جابجا شوند.
  • در روز پنجشنبه، 19 ژانویه، وسایل نقلیه در ضلع شرقی (ضلع زوج) خیابان های مسکونی که از شمال به جنوب کشیده می شوند باید جابجا شوند.
  • در روز جمعه، 20 ژانویه، وسایل نقلیه در ضلع غربی (ضلع فرد) خیابان های مسکونی که از شمال به جنوب کشیده شده اند باید جابجا شوند.

شان کرشاو، مدیر کارهای عمومی سنت پل، گفت: “این تلاش شخم زدن مسکونی در سطح شهر برای ایمن نگه داشتن خیابان های فرعی سنت پل بسیار مهم است، زیرا ما سعی می کنیم خیابان های خود را تعریض و تمیز کنیم.” اواسط ژانویه است و ما به میانگین کل بارش برف در فصل نزدیک می شویم. هنوز زمستان زیادی در راه است.»

در 4 ژانویه، شهر چهارمین وضعیت اضطراری برفی فصل خود را داشت که طوفان برفی دو روزه بیش از یک فوت برف بارید. این چهارمین بارش برف بزرگ در ژانویه بود.

کرشاو گفت: “ما می دانیم که پارکینگ در خیابان برای ساکنان، مشاغل و بازدیدکنندگان ما در سنت پل یک ضرورت است.” ما به کمک همه نیاز داریم تا خودروهای خود را طبق این برنامه خاص حرکت دهیم. هرکسی وظیفه خود را انجام می دهد به خدمه ما اجازه می دهد تا تا حاشیه را شخم بزنند و به ما کمک کنند تا نیاز به ممنوعیت پارک یک طرفه در آینده را متوقف کنیم.

این یک وضعیت اضطراری برف نیست و طرح برف روبی خیابان های مسکونی “در صورت مساعد بودن آب و هوا” انجام می شود. شهر گفت: اگر طوفان برف در این مدت مقدار قابل توجهی برف بریزد، شهر برنامه خود را تنظیم کرده و توجه خود را به شخم زدن خیابان های اصلی معطوف خواهد کرد.

قوانین عادی پارکینگ در تمام خیابان‌های شریانی (یا اصلی) در سنت پل اعمال می‌شود و تمام محدودیت‌های «پارک ممنوع» همچنان به قوت خود باقی است. وسایل نقلیه در مناطق مسکونی برای پارک معلولان باید جابجا شوند تا خدمه بتوانند به سمت حاشیه حرکت کنند.

برای گزارش خودروهایی که چند روز است جابه‌جا نشده‌اند، با شماره 9800-266-651 تماس بگیرید و گزینه 2 را انتخاب کنید یا به stpaul.gov/snowticketing بروید. شما باید آدرس و همچنین مارک و مدل وسیله نقلیه را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به stpaul.gov/snow مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید