هملین از خانه بیلز را تشویق می‌کند، می‌گوید «قلب با تیم» – شهرهای دوقلو



توسط کارولین تامپسون و جان وارو

اورچارد پارک، نیویورک (AP) – بیلز ایمنی دامار هملین، که پس از دو هفته پیش در زمین سینسیناتی پس از ایست قلبی هنوز در حال بهبودی است، یکشنبه از طریق توییتر در جریان بازی خانگی بوفالو در پلی آف وایلد کارت مقابل میامی دلفینز تشویق کرد.

“قلب من با بچه هایم است که امروز مسابقه می دهند!” هملین کمتر از یک ساعت قبل از شروع بازی توییت کرد.

“حمایت از خانه در حالی که روی بهبودی خود تمرکز می کنم. من چیزی بیشتر از بودن با آنها بیرون نمی خواهم!» هاملین به همراه ویدئویی از خوش آمدگویی خود به هواداران در آخرین بازی بیلز مقابل میامی، که در 17 دسامبر بود، منتشر کرد.

فردی که مستقیماً از برنامه این بازیکن مطلع بود، روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت که هاملین قصد دارد شخصاً در این بازی شرکت کند. او بعداً گفت که این برنامه‌ها ممکن است تغییر کرده باشند.

این شخص به شرط ناشناس ماندن با AP صحبت کرد زیرا هاملین از زمان مرخص شدن از بیمارستان بوفالو در روز چهارشنبه، برنامه و بهبودی خود را خصوصی نگه داشته است.

هاملین روز شنبه در استادیوم بیلز از هم تیمی هایش دیدن کرد اما از زمانی که در 2 ژانویه با آمبولانس در سینسیناتی به سرعت از زمین خارج شد، در انظار عمومی دیده نشد. .

توییت های گاه به گاه او در طول بازی یکشنبه شامل یک فریاد نیمه اول به جانشین خود، دین مارلو، پس از قطع پاس اسکایلار تامپسون، مدافع میامی بود.

هواداران سرسخت مشتاق بودند که خاطره سقوط هملین را کمرنگ کنند، زمانی که این بازیکن 24 ساله از حومه پیتسبورگ مک کیز راکس پس از انجام تکل مقابل بنگال ها ایستاد، سپس به عقب افتاد و بی حرکت روی چمن استادیوم پیکور فرود آمد.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL




دیدگاهتان را بنویسید