شیکاگو بیرز ادعا می کند که 6 بازیکن بالاتر از NFL از معافیت محروم هستند، از جمله انتخاب سابق دور اول الکس لتروود – شهرهای دوقلو

[ad_1]

هنگامی که شیکاگو بیرز 23 بازیکن را در روز سه شنبه رها کرد تا به یک تیم اصلی 53 نفره برسند، مت ابرفلوس گفت که تغییر فهرست چیزی است که در تمام فصل ادامه خواهد داشت.

خرس‌ها روز چهارشنبه با ادعای معافیت شش بازیکن بالاترین سطح لیگ، از جمله گارد الکس لتروود، که سال گذشته در دور اول (مجموع هفدهم) توسط لاس‌وگاس رایدرز درفت شد، این موضوع را به‌خوبی به هم زدند. جکسونویل جگوارها در رتبه بعدی قرار گرفتند که پنج بازیکن را به خود اختصاص دادند.

تروون وسکو (نیویورک جتس) و چهار بازیکن دفاعی – جاش بلکول (فیلادلفیا ایگلز)، مدافع کرنر (فیلادلفیا ایگلز)، انتهای دفاعی کینگزلی جاناتان (بوفالو بیلز)، تکل بینی آرمون واتس (مینسوتا وایکینگز) و مدافع خط استرلینگ ودرفورد (بافلو بیلز) توسط خرس‌ها اضافه شدند. ایندیاناپولیس کلتس).

خرس ها که بر اساس دستور پیش نویس سال 2022 در رده هفتم در روند درخواست معافیت هستند، باید حرکات فهرستی مربوطه را انجام دهند تا فضایی برای تازه واردان ایجاد کنند و در عین حال برای تکمیل یک تیم تمرینی 16 نفره تلاش کنند.

جای تعجب نیست که لهستانی ها و کارکنانش مشغول بودند. پولس در سال 2013 در کانزاس سیتی، زمانی که مدیر کل سال اول، جان دورسی، هفت ادعای معافیت را در ابتدای رقابت اندی رید مربی با چیفز اجرا کرد، مشغول به کار بود.

از جمله ادعاها ایمنی ران پارکر، مارکوس کوپر مدافع کرنر و جی هوارد در خط دفاعی بود. همه به امضای قراردادهای پرسود چند ساله پایان دادند و کوپر و هوارد در نهایت برای خرس ها بازی کردند. دزمن موزس و جیمز مایکل جانسون و شان مک گراث همگی نقش قابل توجهی برای چیفز بازی کردند.

اگر Bears نیمی از این تولید را از ادعای خود به دست آورند، موفقیت آمیز خواهد بود. یکی از بازیکنان مورد علاقه Eberflus در ایندیاناپولیس ادعای معافیت کرد. کلت ها در سال 2017 شش ادعا داشتند، اولین سال برای کریس بالارد، مدیر کل، که در سال 2013 نیز در کارکنان دورسی در کانزاس سیتی بود.

لتروود از این منظر جالب است که او سال گذشته استعداد زیادی از آلاباما داشت. انتخاب یک خط‌نمای داخلی که در پیش‌نویس بالا توسط مایک مایوک، مدیر کل سابق رایدرز، مورد انتقاد قرار گرفت، و پس از یک فصل اول بالا و پایین، لتروود تحت یک رژیم جدید مبارزه کرد.

چرم چوب از طریق تجارت در دسترس بود اما هیچ کس علاقه ای نداشت. با ادعای Leatherwood، خرس‌ها اکنون برای 5.9 میلیون دلار پول تضمین شده در قلاب هستند. اگر او معافیت‌ها را لغو می‌کرد، لاس‌وگاس باید پول می‌داد. لهستانی ها می خواهند ببینند که آیا تغییر در مناظر سطح بالاتری از عملکرد را برای بازیکن سابق آلاباما به ارمغان می آورد یا خیر.

واتس در فصل گذشته پنج اخراج به عنوان یک خط مقدم داخلی برای وایکینگ ها داشت و در بسته های فرعی بازی می کرد. او باید 2.54 میلیون دلار بدهی داشته باشد.

وسکو در دور چهارم 2019 از ویرجینیای غربی انتخاب شد. او در 40 بازی در سه فصل گذشته برای جت ها ظاهر شد، در درجه اول به عنوان مسدود کننده و در تیم های ویژه. او شش مورد پذیرش شغلی دارد.

بلک ول (دوک)، جاناتان (سیراکوز) و ودرفورد (میامی-اوهایو) همگی بازیکنان آزاد در بهار امسال بودند. ودرفورد در تیم های ویژه در پیش فصل خوب بازی کرد.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید