نتز دو حرکت با یک فهرست کامل فاصله دارد – شهرهای دوقلو

[ad_1]

طوفان شدت گرفت، سپس گذشت و نتس همچنان مدعی قهرمانی است.

درخواست تجاری کوین دورانت برآورده نشد و – حداقل در حال حاضر – او در بروکلین باقی می ماند. دورانت در کنار یک کایری اروینگ با انگیزه (در یک سال قرارداد) قرار می‌گیرد و می‌خواهد یک بن سیمونز سالم باشد، همچنین با انگیزه تهمت‌های فراوان او به عنوان یک ستاره ستاره که به دنبال گلزنی اول نیست، دریافت کرده است.

این سه ستاره به فهرست بهبود یافته نتز بازگشتند، اما آیا فهرست بروکلین کامل است؟ این چیزی است که مدیر کل شان مارکس تاکنون انجام داده است:

مارکس یک انتخاب دور اول و یک استثنای تجاری برای یوتا جاز را با رویس اونیل وینگ سه بعدی داد. O’Neale می‌خواهد به عنوان فردی که در نقش مکمل در کنار بازیکنان ستاره برتری دارد، مناسب باشد.

گلزن تی جی وارن در تابستان امسال حداقل یک قرارداد کهنه سرباز را با نتز امضا کرد. وارن در هر یک از دو فصل گذشته با آسیب دیدگی پا دست و پنجه نرم کرده است، اما اکنون او سالم است و حضور او در فهرست بازیکنی را فراهم می کند که می تواند بلافاصله در عرض چند دقیقه (و احتمالاً در بازی) از زمین بازی دورنت را تسکین دهد.

مارکس شانسی برای ادموند سامنر، یک گارد ترکیبی ورزشی که اخیراً از آسیب آشیل نیز بهبود یافته است، گرفت. طبق گفته های HoopsHype، قرارداد سامنر فقط تا حدی به مبلغ 250000 دلار تضمین شده است، که به نت ها در صورتی که مناسب نباشد، انعطاف پذیری می دهد.

نتز همچنین به پتی میلز و نیک کلاکستون تمدید دو ساله داد. او ترجیح داد به بروس براون پیشنهاد قرارداد ندهد، که با توجه به وضعیت براون به عنوان بازیکن مورد علاقه طرفداران و سازنده، باعث خشم برخی از طرفداران در رسانه های اجتماعی شد. با این حال، روند فکری وجود داشت که احتمالاً یک سیمونز سالم بیشتر کارهایی را انجام می‌دهد که براون در آنها خوب بود، فقط بهتر است، به جز تیراندازی سه امتیازی.

اخیراً، مارکس با اخبار اخیر مبنی بر موافقت مارکیف موریس با قراردادی یک ساله، سختی را به فهرست اضافه کرد.

پس چه چیزی باقی می ماند؟ فهرست بروکلین به وضوح بهتر از لیستی است که سلتیکس از دور اول حذف شد. مارکس به اندازه، ظرافت و عمق اضافه کرد، ناگفته نماند که او دورانت را با پیشنهادات وحشتناک روی میز معاوضه نکرد.

دو حوزه وجود دارد که نتس می تواند برای تکمیل این فهرست به آنها بپردازد.

عمق در نقطه مرکز

نیک کلاکستون 94 بازی از 226 بازی احتمالی فصل عادی را در سه فصل اول NBA انجام داده است. آخرین باری که او در زمین حضور داشت، 10 پرتاب آزاد متوالی را از دست داد و تنها 6 ریباند در برابر یک تیم فیزیکی بوستون سلتیکس ثبت کرد.

با این حال، با فهرستی که در حال حاضر ساخته شده است – و با این فرض که بن سیمونز از پنج بازی شروع نمی‌کند، بلکه فقط با پنج توپ کوچک بازی می‌کند – این کلاکستون است که می‌خواهد از مرکز شروع کند. مارکیف موریس مهاجم کهنه کار و دی رون شارپ، مرد بزرگ سال دوم، گزینه‌های پشتیبان اضافی هستند.

کلاکستون بازیکن موثری است، همانطور که تمدید دو ساله 20 میلیون دلاری او در بروکلین نشان می دهد. او یک لوب تمام کننده و یک محافظ لبه است که به اندازه کافی همه کاره است تا از هر پنج موقعیت روی زمین دفاع کند. اگر همانطور که گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد روی پرتاب آزاد خود کار می‌کند، وقتی فشار بازی‌های پلی‌آف روی شانه‌هایش است، کمتر پاشنه آشیل است.

اما در برابر تیم‌هایی مانند میلواکی باکس، فیلادلفیا ۷۶رز، بوستون سلتیکس و میامی هیت – تیم‌هایی که در راه رسیدن به فینال NBA قرار می‌گیرند – نت‌ها به یک مرد بزرگ نیاز دارند که نه تنها بتواند در برابر کبودی‌ها ایستادگی کند. اما همچنین تخته ها را خراب می کند: منطقه ای که نتس در فصل گذشته به شدت با آن مبارزه کرد.

اگر نتز بخواهد راه خود را با دارایی های مورد نیاز برای جدا کردن مایلز ترنر از ایندیانا پیسرز جدا کند، می تواند از طریق تجارت رخ دهد. DeMarcus Cousins، Dwight Howard، Tristan Thompson و Hassan Whiteside نیز به عنوان بازیکنان آزاد کهنه کار در دسترس هستند.

یک نگهبان نقطه پشتیبان

اگر ایروینگ را به عنوان یک گارد امتیازی در نظر نگیرید (او یک گارد گلزن است)، و اگر نتس قصد دارد از سیمونز در تمام زمین استفاده کند، به این معنی است که هیچ بازیکنی در فهرست بروکلین وجود ندارد که به عنوان یک گارد امتیازی واقعی باشد. .

پتی میلز بیشتر به عنوان یک نگهبان گلزنی ثابت کرده است که اغلب اوقات می تواند به گل برسد. او فصل گذشته در بازی‌هایی که ایروینگ و/یا جیمز هاردن برای بازی در دسترس نبودند، با وظایف حمل توپ و شروع حمله مشکل داشت.

به همین دلیل است که تیم فصل گذشته با گوران دراگیچ قرارداد امضا کرد که در نقش خود (زمانی که سالم بود) پیشرفت کرد. با این حال، دراگیچ از طریق یک روزنامه اسلوونیایی قبل از امضای قرارداد با شیکاگو بولز در این فصل، نت‌ها را به خاطر تمرکزشان روی عملکردهای فردی و موفقیت تیمی توصیه کرد.

ست کری می تواند توپ را کنترل کند و از پیک اند رول بازی کند، اما او یک ژنرال واقعی طبقه نیست. کری یک بازیکن نخبه، اما کم‌اندازه از زمین فاصله‌گذار است که بیشتر از سه‌گانه گرفتن و شلیک کردن، به بازی خود می‌پردازد. کم توماس نیز یک گارد امتیازی نیست. با توجه به اینکه چند نگهبان در نمودار عمق از او جلوتر هستند، مشخص نیست دقایق او از کجا می آید.

اگرچه این دوران بی موقعیت بسکتبال است، حداقل یک پاسدار واقعی در فهرست ضروری است. از منظر گلزنی، دنیس شرودر بهترین بازیکن موجود در پست خود است، اما مشخص نیست که رابطه او با ایروینگ پس از اخراج هر دو از بازی در آوریل 2021 کجاست.

راجون روندو ممکن بود در بروکلین کاملاً مناسب باشد، اگر پس از اینکه گفته می‌شود اسلحه را به طرف نشانه گرفته و مادر فرزندانش را تهدید به کشتن کرده است، رادیواکتیو نمی‌شد. به گفته TMZ، این پرونده پس از اینکه او و زن “به توافق رسیدند” منتفی شد. با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا یک تیم راحت با او قرارداد امضا کند.

این باعث می‌شود که اریک بلدسو، الفرید پیتون و دی‌جی آگوستین، هم تیمی سابق دورانت در تگزاس لانگ‌هورن، به‌عنوان گزینه‌های نگهبان پشتیبان در بازار عامل آزاد در دسترس باشند. هر یک از آنها می تواند برای حداقل در بروکلین امضا کند.

با این وجود، نتز فهرست خود را نسبت به فصل گذشته بهبود بخشیده است. آنها اندازه بیشتری روی بالها دارند – منطقه ای که سلتیکس به آنها نشان داد در پلی آف به آنها نیاز دارند – و عمق بیشتری در سراسر صفحه دارند. آنها همچنین وارد فصل خارج از فصل کاملاً سالم و کاملاً در دسترس می شوند بدون اینکه واکسنی که ایروینگ را از انجام بازی های خانگی منع می کند.

پرداختن به موقعیت های مرکز و پوینت گارد این فهرست را کامل می کند.

IRVING UNVAXXED هنوز محدود است

NBA اعلام کرد بازیکنانی که واکسینه نشده اند باید به ارائه تست هفتگی COVID-19 در فصل آینده ادامه دهند. اعتقاد بر این است که ایروینگ تنها بازیکن واکسینه نشده در فهرست بروکلین است. او فصل گذشته از زدن واکسن امتناع کرد، اولین فصل خود را تا بازی 36 انجام نداد، و واجد شرایط بازی در بازی های خانگی نشد تا زمانی که شهر نیویورک برای ورزشکاران حرفه ای در حکم واکسن معافیت ایجاد کرد. اولین بازی خانگی ایروینگ بازی 75 بود.

محدودیت‌های سفر کانادا همچنان پابرجاست و ایروینگ – و سایر بازیکنان NBA واکسینه نشده – را واجد شرایط بازی‌های جاده‌ای مقابل تورنتو رپتورز نمی‌کند. نتس در این فصل دو بار در تورنتو بازی می کند: 23 نوامبر و 6 دسامبر.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید