دامیون لی قهرمان NBA به سالن کالورت بازگشت تا شروع خود را در بالتیمور جشن بگیرد – شهرهای دوقلو

[ad_1]

مسیر انعطاف‌پذیری که توسط دانش‌آموخته سال 2010 کالورت هال و قهرمان NBA، دامیون لی طی شد، شامل یک مدرسه آمادگی در کنتیکت، دو کالج و حضور در لیگ G قبل از ورود به لیگ با آتلانتا هاکس در سال 2018 است.

در ماه ژوئن، این گارد 29 ساله زمانی که به گلدن استیت وریرز کمک کرد تا با برد سری 4-2 مقابل بوستون سلتیکس، قهرمان NBA شود، به اوج حرفه خود رسید.

روز سه‌شنبه، او به سالن کالورت بازگشت و یک شب خاص دیگر را با خانواده، دوستان، هم‌تیمی‌های سابق و مربیان سپری کرد، در حالی که آنها دوران دبیرستانی را جشن گرفتند که شامل قهرمانی لیگ کاتولیک بالتیمور در فصل بزرگسالان لی بود.

هنگامی که لی به میکروفون رسید، لحظاتی پس از تبدیل شدن به چهارمین بازیکن کاردینالز که پیراهن NBA خود را روی دیوار ورزشگاه یادبود فارغ التحصیلان نقش بسته است، فوران کرد: «این دیوانه است! آن بالا واقعاً دیوانه است!»

لی که در ماه ژوئیه پس از میانگین 7.4 امتیاز، 3.2 ریباند و 1.0 پاس منجر به گلدن استیت در فصل گذشته قراردادی یک ساله برای بازی برای فونیکس سانز امضا کرد، با یک داستان موفقیت بزرگ بر اساس سختی های سخت راه خود را به باشگاه دبیرستان خود بازگرداند. کار و اعتقاد

لی گفت: “این دوپینگ است – من آن را دوست دارم.” «مسئله فقط سخت کار کردن است. من فکر می کنم این مهمترین چیز در زندگی است – رویاهای شما هر چه که باشند، آنها را دنبال می کنید، آنها را دو چندان می کنید و اجازه نمی دهید کسی شما را از آنها منصرف کند. من فکر می‌کنم داشتن حمایت همیشه بزرگترین چیز برای من بوده است – حمایت خانواده‌ام، دوستان، مربیان، همه کسانی که همیشه مرا تحت فشار قرار داده‌اند و مطمئن هستند که من را در مسیر درست نگه می‌دارند.»

لی در سال جوانی خود از کوه سنت جوزف به کالورت هال منتقل شد و آخرین قطعه ارزشمندی را در کمک به کاردینال ها برای کسب عنوان قهرمانی BCL به عنوان یک بزرگسال در سال 2010 به اثبات رساند.

او که افتخارات تیم دوم تمام مترو را به دست آورد، یک مدافع و ریباند سرسخت بود که در ایجاد سبدهای به موقع مهارت داشت. جان بائرسفلد، مربی سابق کالورت هال، گفت که ویژگی های ناملموس این گارد جوان بسیار ارزشمندتر بود.

فکر می‌کنم وقتی به سالن کالورت آمد، چیزی که او برای ما به ارمغان آورد، انرژی باورنکردنی بود. باورسفلد می‌گوید: «او شخصیت بسیار خوبی برای حضور دارد – مردی بسیار مثبت و نیمه‌پر لیوان و نگاهش به چیزها بسیار مثبت است.» او کمی بیشتر به خودمان ایمان آورد که می‌توانیم تیم‌هایی را که با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، مانند سنت جو و سنت فرانسیس و حتی تاوسون کاتولیک در آن زمان شکست دهیم.»

لی در شب خاص خود غوطه ور شد و با برخی از هم تیمی های سابق خود در Calvert Hall برای یک عکس دسته جمعی جمع شد و از همراهی عزیزانش از جمله همسرش سیدل کری لی و پسر 9 ماهه داکسون لذت برد. سیدل خواهر کوچکتر استف و ست کوری و دختر دل کری است که لی را به یکی از مشهورترین خانواده های تاریخ بسکتبال تبدیل کرده است.

لی، که قبل از تبدیل شدن به حرفه‌ای در Drexel و Louisville بازی می‌کرد، می‌گوید: «تعجب‌آور است که ببینیم همه چیز چگونه اتفاق افتاد – این ۱۲ سال پیش بود. من همیشه وقتی از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شدم به مردم می‌گویم، اگر به من می‌گفتی در NBA می‌شوم و حتی چیزی شبیه به این. [jersey ceremony] این اتفاق می‌افتد، هیچ اعتقاد واقعی به آن وجود ندارد، زیرا برای من، فقط رسیدن به دانشگاه بود. چگونه می توانم به دانشگاه بروم… این برای تبدیل شدن به یک بازیکن NBA نبود. این فقط چیزی بود که در طول مسیر اتفاق افتاد.

من متشکرم، من برکت دارم و اینجا هستم و قصد ندارم به این زودی متوقف شوم. من باید به کار ادامه دهم، به کار ادامه دهم تا مطمئن شوم که می توانم بهتر شوم و برای مدت طولانی در آنجا باشم.”

روی دیوار، لی به دوان فرل (کلاس 1984)، خوان دیکسون (1994) و مربی سال دوم کاردینالز، گری نیل (2002) به عنوان چهار فارغ التحصیل کالورت هال که به هدف نهایی خود یعنی بازی در NBA رسیدند، پیوست.

نیل گفت: «داشتن نوع حرفه ای که دامیون داشته است، چیزهای زیادی در مورد شخصیت، فداکاری، نظم و انضباط او، اخلاق کاری او نشان می دهد، و این مهم است. “چه زمانی [current high school players] بیایید اینجا و آن لباس ها را روی دیوار ببینند، این خیلی معنی دارد. این بدان معناست که شما کاری را در بالاترین سطح در کاری که قصد انجام آن را دارید انجام داده اید. دامیون یک حرفه عالی و عالی داشته است.”

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید