مجیک از پیشرفته ترین مرکز آموزشی AdventHealth – شهرهای دوقلو رونمایی کرد.

[ad_1]

اورلاندو مجیک زمانی که مرکز آموزشی جدید خود را ایجاد کرد، سنگ تمام گذاشت.

با قیمت 70 میلیون دلار، مرکز آموزشی AdventHealth جدید با مساحت 130000 فوت مربع، یک مرکز پیشرفته و پر از برخی از بهترین امکانات رفاهی در این تجارت است. این بخشی از همکاری بین مجیک و خانواده DeVos و AdventHealth است که یک کلینیک ارتوپدی و پزشکی ورزشی را در داخل ساختمان قرار داده است.

ما از تمام امکانات دیگر در NBA و برخی از امکانات NFL بازدید کردیم. الکس مارتینز، مدیرعامل مجیک گفت و هر چیزی که بازیکنان ما برای آماده سازی، بازتوانی، جبران و جلوگیری از آسیب دیدگی نیاز دارند، اینجاست. “این همه چیز است که ما بیشتر به آن امیدوار بودیم.”

همراه با آرایشگاه و سالن نمایش کامل، در اینجا نگاهی به برخی از بهترین امکانات رفاهی که مجیک و کارکنان آن ارائه می دهد، آورده شده است:

زمین های بسکتبال

برخلاف تأسیسات فعلی اورلاندو، که دارای یک زمین بسکتبال با اندازه کامل برای تمرین است، مرکز آموزشی جدید دارای دو زمین بزرگ و دو هدف تیراندازی اضافی به مساحت 21000 فوت مربع است که مشرف به بالکن مشاهده است.

الکس، مدیرعامل مجیک گفت: «این پیشرفته‌ترین مرکز آموزشی از نظر فن‌آوری است که ما مکانیسم‌های ردیابی اختصاصی را در قایق‌ها داریم که در آن تیم تجزیه و تحلیل ورزشی ما از تمام داده‌ها برای کمک به تجزیه و تحلیل تمام حرکات بازیکن ما در هر بخش از تمرین استفاده می‌کند.» مارتینز با اشاره به دوربین های متعدد در سقف محوطه تمرین گفت.

منطقه قدرت و تهویه

در کنار زمین های تمرین و از طریق مجموعه ای از درهای شیشه ای کشویی گاراژ، منطقه قدرت و تهویه جدید مجیک قرار دارد که دارای جدیدترین تجهیزات تمرین وزنه، از جمله قفسه های وزنه و دستگاه های تمرین قدرتی است. امکانات دارای یک فضای تمرینی سرپوشیده و بیرونی با رمپ شیب دار، پله های تمرینی، زمین های چمن و استخر است.

جف ولتمن، رئیس مجیک گفت: «بیشتر امکانات فضای کافی برای تجهیز این نوع وسایل را ندارند.

اتاق ارتفاع

مجیک این تجمل را دارد که اولین اتاق ارتفاع سفارشی در NBA را داشته باشد. بر اساس گزارش LiveScience.com، بازیکنان می توانند در سطوح مختلف تمرین کنند و تعداد گلبول های قرمز خون را در بدن افزایش دهند و اکسیژن بیشتری به ماهیچه ها بدهند.

مارتینز افزود: “من معتقدم که ما تنها کسانی در لیگ هستیم که اتاق ارتفاع داریم.” “این به نوعی جدیدترین چیزی است که هیچ کس دیگری نداشته است.”

منطقه آبی

بازیکنان اکنون می توانند از یک منطقه آبی که شامل استخرهای آب سرد و گرم برای ریکاوری بعد از تمرین است استفاده کنند. همچنین یک استخر کوچک وجود دارد که در نهایت یک تردمیل زیر آب خواهد داشت که قرار است به بهبودی پس از آسیب دیدگی پایین تنه کمک کند.

سونا مادون قرمز و اتاق بخار

این مرکز همچنین دارای یک سونا مادون قرمز و اتاق بخار است که به گفته مجیک به سم زدایی از سموم کمک می کند. طبق گفته Sunlighten.com که این مرکز را تولید کرده است، سونای مادون قرمز برای حذف حدود 20 درصد از سموم بدن مجهز است و سونای معمولی تنها حدود 3 درصد از سموم را از بدن خارج می کند.

غلاف شناور

مجیک از معدود تیم‌های NBA است که مجهز به یک غلاف محرومیت حسی است که به بهبود ذهن و بدن بازیکنان کمک می‌کند. به گزارش مجیک، غلاف پر از آب و مقدار زیادی نمک اپسوم به کاهش اضطراب و تسکین درد عضلانی کمک می کند.

وندل کارتر جونیور، مهاجم مجیک گفت: “این یکی از کارهای مورد علاقه من است. برای من بسیار آرامش بخش است و همیشه به خواب می روم. شگفت انگیز است که حق در اختیار ما در رختکن ما بی نظیر است.

کارتر گفت که هر بازیکنی دلیل متفاوتی برای استفاده از پاد دارد.

او توضیح داد: «برای من، این یک چیز ذهنی است. شما در آنجا دراز کشیده اید، هوا تاریک است و در آب شناور هستید. برای من مثل یک استراحت ذهنی است.»

آشپزخانه و ناهارخوری

بازیکنان و کارکنان می‌توانند از یک منطقه جدید تغذیه و سلامتی 8000 فوت مربعی با آشپزخانه کامل، ایستگاه‌های آشپزی پرسنل برای اقلام خوراکی و یک نوار تغذیه پیشرفته استفاده کنند. همچنین یک منطقه فضای باز به مساحت 1600 فوت مربع است که دارای چندین کباب پز و سیگاری است.

مارتینز گفت: “ما یک شرکت تمام وقت داریم که قرار است روزانه صبحانه و ناهار را برای بازیکنان و کارکنان ما فراهم کند.” ما یک پاسیو در فضای باز با یک آشپزخانه کامل تابستانی با دو گریل بزرگ و یک تخم مرغ بزرگ داریم. آشپزها این وعده‌ها را به‌عنوان ناهار به‌طور منظم، هم در آشپزخانه و هم در آشپزخانه در فضای باز می‌پزند.

با ورود بازیکنان به صبح، آنها می توانند اسموتی تخصصی خود را که متخصص تغذیه روزانه برای آنها تهیه کرده است، دریافت کنند.

سالن استراحت خانوادگی

به همراه آشپزخانه و ناهارخوری یک سالن استراحت اختصاصی برای خانواده ها وجود دارد. برای مارتینز، این یکی از بخش های مورد علاقه او در تاسیسات جدید است.

مارتینز گفت: “من مکانی را تصور می کنم که کارکنان، بازیکنان، خانواده ها در فضایی آرام و یکپارچه باشند.” بخشی از امکاناتی مانند این فرهنگ سازی، گرد هم آوردن همه و داشتن رفاقت تیمی است.

کارتر اضافه کرد: «این به ما مکانی می‌دهد تا بازیکنان و خانواده‌هایشان دور هم جمع شوند و محیطی برای تیم بسازند تا شاید قبل از بازی یا بعد از آن، آنها به اینجا بیایند تا استراحت کنند و صحبت کنند. که در داخل و خارج از زمین نشان می دهد. ما می توانیم یک خانواده باشیم.»

این مقاله برای اولین بار در OrlandoSentinel.com. به Matt Murschel ایمیل بزنید mmurschel@orlandosentinel.com یا او را در توییتر در @osmattmurschel دنبال کنید.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید