مدرسه ناشنوایان سنت پل سیستم اضطراری با کد رنگی را اتخاذ می کند


در بیشتر مدارس، دانش‌آموزان با صدای زنگ هشدار از مانور آتش‌سوزی مطلع می‌شوند. برای تمرین قرنطینه، یک اطلاعیه در سیستم PA وجود دارد.

اما در مدرسه برای دانش آموزان ناشنوا چه اتفاقی می افتد؟

یک مقام ایالتی گفت، مدرسه ای در سنت پل یک سیستم هشدار تصویری با کد رنگی را اجرا کرد و دارای اجزایی است که همه مدارس می توانند از آن یاد بگیرند.

از آنجایی که دانش آموزان در سراسر مینه سوتا اخیراً به مدرسه بازگشته اند یا در شرف بازگشت به مدرسه هستند، ایمنی در ذهن مدیران، کارکنان و والدین است.

بیش از 90 درصد از دانش‌آموزان کلاس یازدهم در این ایالت گفتند که وقتی در نظرسنجی دانش‌آموزی مینه‌سوتا در سال 2019، جدیدترین داده‌های موجود از ایالت، در مدرسه احساس امنیت می‌کنند، احساس امنیت می‌کنند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط گالوپ در ماه آگوست، در سراسر ایالات متحده، 44 درصد از والدینی که فرزندشان در مهدکودک تا کلاس دوازدهم است، گفتند که از امنیت فرزند بزرگ‌ترشان در مدرسه می‌ترسند. این در مقایسه با 34 درصد در سال 2019 است.

کن ترامپ، رئیس خدمات ایمنی و امنیت مدارس ملی، گفت: «اکنون فشار زیادی بر مدیران مدرسه وجود دارد تا به والدین اطمینان دهند، و این عامل اطمینان‌دهنده نه تنها برای مقامات مدرسه پس از Uvalde، بلکه برای اجرای قانون نیز به شدت افزایش یافته است». یک شرکت مشاوره مستقر در اوهایو

ترامپ گفت: برخی از مدارس ممکن است با اعمال اقدامات قابل مشاهده تر – مانند دوربین ها یا فلزیاب ها – واکنش نشان دهند، زیرا مدیران می توانند به والدین نشان دهند که “ببینید، ما امنیت اینجا در مدرسه را افزایش داده ایم.”

با این حال، ترامپ گفت که بسیاری از بهترین اقدامات ایمنی مدرسه نامرئی یا کمتر قابل مشاهده هستند، از جمله داشتن روابط خوب، بنابراین بچه‌ها می‌دانند که در صورت مشاهده مشکل می‌توانند جلو بیایند. تمرین قرنطینه و تخلیه اولیه در ساعات مختلف روز مدرسه؛ و ارزیابی تهدیدات

جمعیت رو به رشد مدرسه را به مکان جدید هدایت می کند

یک پوستر رنگ هایی را نشان می دهد که با انواع مختلف شرایط اضطراری مطابقت دارند.
پروتکل‌های اضطراری جدید در دسترس مدرسه ناشنوایان مترو به نمایش گذاشته شد. در جایی که اکثر مدارس از طریق سیستم PA شرایط اضطراری را اعلام می کنند، مدرسه ناشنوایان مترو از سیستمی از بارق های رنگی و صفحه نمایش تلویزیون استفاده می کند. (Bryson Rosell / Pioneer Press)

مدرسه ناشنوایان مترو در سنت پل کار خود را با کارکنان مرکز ایمنی مدرسه مینه سوتا زمانی که در حال طراحی ساختمان جدید مدرسه بودند آغاز کرد.

سوزان اوتلاو، مدیر اجرایی مدرسه، گفت که فکر می‌کند مشورت با این مرکز مهم است، زیرا “این فقط دیدگاه یک آتش نشان نبود، نه فقط یک افسر پلیس، بلکه همه افراد در سیستم اضطراری.”

مرکز ایمنی مدرسه یک برنامه غیرقانونی در بخش امنیت داخلی و مدیریت اضطراری اداره امنیت عمومی ایالت است. کارکنان آن هر ساله با صدها مدرسه دولتی، خصوصی، منشور و قبیله ای K-12، مربیان و مجریان قانون در سراسر ایالت کار می کنند.

مدرسه ناشنوایان مترو در ژانویه 2019 پس از رشد بیشتر از مکان قبلی خود در خیابان بروستر در نزدیکی خیابان‌های اسنلینگ و کومو به ساختمان خود در پارک انرژی، نزدیک پارک وی لکسینگتون نقل مکان کرد. ساختمان 63000 فوت مربع است که حدود 20000 فوت مربع بزرگتر از مدرسه قبلی است. این چهارمین مکان مدرسه است – آنها در سال 1993 در یک فضای کوچک در مرکز شهر سنت پل با 14 دانش آموز شروع به کار کردند.

این مدرسه در حال حاضر به بیش از 130 دانش آموز ناشنوا، کم شنوا یا ناشنوا و نابینا خدمات ارائه می دهد. دانش آموزان از سراسر منطقه مترو شهرهای دوقلو و غرب ویسکانسین می آیند.

این مدرسه به دانش‌آموزان کلاس‌های پیش‌کیفیت تا دوازدهم خدمت کرده است، از جمله فرصت‌هایی برای دبیرستان‌ها برای کسب امتیازات دانشگاهی از طریق کلاس‌هایشان. مدیر Melissa Sweetmilk گفت، این سال تحصیلی، آنها برنامه‌نویسی برای نوزادان را به دانش‌آموزان پیش از K اضافه کرده‌اند «زیرا زبان حیاتی است و نقش مهمی در رشد آنها دارد».


دیدگاهتان را بنویسید