نستور کورتس 45 زمین در سه اینینگ شبیه سازی شده پرتاب می کند و انتظار می رود هفته آینده بازگردد – شهرهای دوقلو

[ad_1]

تامپا – پس از یک شب فاجعه بار در سراسر خلیج، خبر خوبی برای یانکی ها بود. نستور کورتس صبح شنبه سه اینینگ شبیه سازی شده انجام داد و انتظار داشت هفته آینده از لیست مصدومان خارج شود و احتمالاً در سری بازی مقابل دوقلوها در استادیوم بازی کند.

“من هنوز باید صحبت کنم [Aaron Boone]، و او همین الان رفت، بنابراین هر وقت بخواهد فکر می کنم. فکر کنم اگه اشتباه نکنم 15 روزم دوشنبه تموم میشه و سه شنبه میاد. شاید جایی در امتداد سریال مینه سوتا،» کورتس گفت.

کورتس در لیست آسیب دیدگان قرار گرفت و در 22 آگوست کشیدگی کشاله ران چپ به صورت ماسبق شد.

او 45 زمین را در سه اینینگ شبیه سازی شده علیه مهاجمان لیگ کوچک در مجموعه لیگ کوچک یانکیز پرتاب کرد. او همچنین چند بند انداخت و به پایگاه اول پرتاب کرد. مت بلیک مربی توپ، مایک هارکی مربی بولپن و بون در سکوها به تماشا نشستند.

کورتس تشویق شد که وقتی دوباره وارد چرخش می‌شود می‌تواند از همان جایی که متوقف شد، ادامه دهد.

دلیل اینکه من سه تا با 45 رفتم [pitches] این بود که شاید بتوانم برگردم و فوراً چهار یا پنج اینینگ پرتاب کنم و هنوز هم تعداد زمین خوبی داشته باشم، زیرا همانطور که گفتم، من هرگز پرتاب را متوقف نکردم. “بنابراین اینطور نیست که من تعطیل شده باشم و مجبور به ایجاد مجدد باشم.”

کورتس گفت که در حین پرتاب، با استفاده از تمام زمین های خود، واقعاً سعی کرده کشاله ران را آزمایش کند.

کورتس گفت: «من حتی کارهای بازو را انجام می‌دادم، زیرا احساس می‌کنم وقتی پایین می‌روم کمی بیشتر به کشاله رانم می‌رسد.» بنابراین می‌خواستم آن را آزمایش کنم تا مطمئن شوم که همه کادرها را علامت زده‌ام.»

برنامه‌ای که در حال حاضر پیش می‌رود این است که کورتس روز دوشنبه یا سه‌شنبه یک گلوله پرتاب کند و یانکی‌ها واقعاً می‌توانند از چیزی استفاده کنند تا طبق برنامه پیش بروند.

RIZZO در حال استراحت

آنتونی ریزو پس از دریافت اپیدورال در کالیفرنیا در روز پنجشنبه، مستقیماً به نیویورک پرواز کرد و این سریال در برابر اشعه ها را از دست داد. آرون بون روز شنبه گفت که ممکن است بخشی از سریال دوقلوها را نیز از دست بدهد، زیرا او به عقب برمی گردد.

بون می‌گوید: «امروز و فردا روزهای بدتری خواهد بود که او از پای در می‌آید. و سپس [we] او را از روز دوشنبه آغاز خواهد کرد. ما فقط باید ببینیم این دو روز آینده چگونه می گذرد.”

ریزو قبل از رفتن به دکتر رابرت واتکینز، متخصص ارتوپدی، 9 بازی را از دست داده بود. از آنجایی که ریزو پنج بازی را در ابتدای آگوست از دست داده است، 0.212/.297/.394 را با سه هوم ران و OPS 0.691 زده است.

SEVERINO در دوره

اولین شروع بازپروری لوئیس سورینو در لیگ جزئی بر اثر صاعقه قطع شد، اما او همچنان در مسیر قرار دارد.

او در نهایت 22 زمین بازی را پرتاب کرد و سپس با 18 زمین بازی را به پایان رساند [in the bullpen] بنابراین به 40 زمین رسید، بنابراین او به نوبت بعدی خود خواهد رسید. بون گفت: ظرف پنج روز یا در سامرست یا اسکرانتون. “من مطمئن نیستم که کدام یک به زمان بندی بستگی دارد.”

سورینو پنج روز پس از آن می‌تواند از لیست مصدومان 60 روزه خارج شود و بون گفت که احتمالاً او را از طریق چرخش به آن نوبت بازگردانند.

“من فکر می کنم این امکان پذیر است. من فکر می‌کنم که از مرحله بعدی عبور می‌کنیم و ببینیم که آیا می‌خواهیم یک بار دیگر او را بسازیم یا فقط او را وارد می‌کنیم.» بون گفت. «در آن مرحله، آیا ما از موقعیت قلاب‌بازی یا هر چیز دیگری استفاده می‌کنیم. امیدوارم دفعه بعد بتوانیم به 50 زمین یا بیشتر برسیم و سپس ببینیم از آنجا به کجا رسیده ایم.”

سورینو که اساسا سه فصل گذشته را از دست داد، واقعا خوب بود. او زمانی که شروع خود را به دلیل فشار لات “خفیف” ترک کرد، با 95 ضربه در 86 اینینگ 5-3 با یک دوره 3.43 بود. او اصرار داشت که احساس خوبی دارد و نیازی به رفتن در IL 60 روزه ندارد.

او را شروع کنید

اسوالد پرازا اولین بار در لیگ اصلی خود را شنبه شروع کرد، پس از ضربه زدن در بازی جمعه شب. ایستگاه کوتاه یک بازی دوبل زیبا انجام داد و در یک دفاع جابجا شده، ضربه محکمی به توپ زد.

پرازا از طریق مترجم یانکی مارلون آبرو گفت: «اینکه بتوانم به اینجا بیایم و بتوانم امشب اولین بازی را انجام دهم، مانند اولین شروع در ایستگاه کوتاه، تجربه ای باورنکردنی بود. در نهایت، امشب نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم، اما قطعاً چیز خاصی است.»

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید