نتز بازی برنده در OKC را پیش از میزبانی سخت – شهرهای دوقلو حذف می کند



سفر جاده ای پنج بازی نتس با شکست 121-107 مقابل اوکلاهما سیتی تاندر روز سه شنبه به پایان رسید.

آن‌ها اکنون به بروکلین برمی‌گردند تا چهار بازی خانگی برگزار کنند که بقیه فصل را مشخص خواهد کرد.

Shai Gilgeous-Alexander ستاره Thunder All Star – با کمک جاش Giddey ستاره نوظهور و Lugentz Dort قاتل نت – به سریال چشمگیر بروکلین پایان داد که شامل پیروزی های متقاعد کننده بر روی دو مدعی قهرمانی NBA بود: بوستون سلتیکس و دنور ناگ. .

سه‌شنبه فرصتی را برای نتس فراهم کرد تا در یک بازی برنده پیروز شوند که می‌توانست راه درازی را برای کمک به جایگاه تیم در پلی آف داشته باشد.

در عوض، نتز کوتاه آمد – درست قبل از اینکه برنامه تغییر کند.

گیلجوس الکساندر سی و هشتمین بازی فصل 30 امتیازی خود را به ثبت رساند، گیدی یک تریپل دابل ثبت کرد و دورت با 24 امتیاز و 9 پاس گل 6 گل سه گانه زد.

او در هر چهار بازی اخیر خود مقابل نتز حداقل 20 گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

نتز که در 6 بازی قبلی به عنوان بهترین تیم کوارتر سوم بسکتبال شهرت داشت، در نیمه اول 10 امتیاز کسب کرد، اما کوارتر سوم را با 8 اختلاف به پایان رساند.

میکال بریجز با 34 امتیاز بالاترین تیم را به پایان رساند و کم جانسون با شوت 7 از 13 از زمین، 23 امتیاز را به دست آورد.

نت‌ها در نیمه اول با 16 امتیاز پیش افتادند، قبل از اینکه حمله در کوارتر سوم به پایان برسد.

و پس از اینکه تاندر راه‌هایی برای کاهش دفاع خالص پیدا کرد، بروکلین قرار است به استقبال نخبگان NBA در مرکز بارکلیز برای چهار بازی کششی که مطمئناً محدوده دفاع شماره 1 تازه‌یافته‌شان را آزمایش می‌کند، پذیرایی کند.

نتز روز پنجشنبه میزبان ساکرامنتو کینگز شماره 3 کنفرانس غرب است، نیکولا جوکیچ و ناگتس شماره 1 غرب را در یک بازی ماتین در روز یکشنبه میزبانی می کنند، سپس از دونوان میچل و چهارمین نفره کنفرانس شرق کلیولند کاوالیرز در بازی برگشت پذیرایی می کنند. بازی های پشت سر هم

نتز به تازگی ناگتس را در دنور در یکی از بهترین بازی های فصل خود شکست داد، اما ناگتس معتقد است که در خواب گرفتار شده اند.

سپس این کشش در جاده میامی در برابر تیم هیت که ممکن است با خزیدن به شماره 7 شرق به گوشه ای برود ادامه می یابد و پس از آن ساعاتی بعد در دومین بازی پشت سر هم در مقابل یک تیم به اورلاندو سفر کرد. تیم جادویی طولانی، ورزشی و اسپری.

نتز با هفتمین سخت ترین برنامه باقیمانده NBA در کل بسکتبال از تعطیلات ستاره ها خارج شد. آنها چهار بازی اول خود را خارج از وقت استراحت شکست دادند، سپس در شش تلاش پنج بازی را بردند و سپس در روز سه شنبه توپ را مقابل تاندر رها کردند.

از این نقطه به بعد، نتز دوازدهمین سبک ترین برنامه را دارد، هرچند که شش بازی آینده آنها به همان اندازه سخت است که هر تیمی باید با آن روبرو شود.

بروکلین روز سه‌شنبه در یک تساوی مجازی با نیکس برای رتبه 5 وارد شد و دو تیم در سری فصل خود با تساوی 2-2 برابری کردند، به این معنی که معیارهای تساوی به رکورد تقسیم می‌شود. نیکس در بخش آتلانتیک 8-8 و نتس با آخرین بازی خود در 9 آوریل در بروکلین در فینال فصل مقابل جوئل امبید و فیلادلفیا 76رز 7-8 در بخش آتلانتیک هستند.

و اگر نتز در آخرین اسپرینت خود به فصل بعد با رکوردی مطلوب تر از نیکس به پایان برسد، می تواند از شماره 3 76رز که سه بازی و نیم جلوتر از کلیولند کاوالیرز است دور بزنند. حریف دور اول در صورتی که نتز رتبه پنجم شرق را حفظ کند.

اگر این کار را انجام ندهند، با افزایش هیت، هیچ تضمینی وجود ندارد که نتس شش عدد را حفظ کند، به این معنی که اگر هتس بخواهد در این فصل در یک تیم پلی آف بماند، هر بازی از اینجا به بعد اهمیت دارد.

با یک بازی بعدی در بارکلیز سنتر – میزبان ساکرامنتو، دنور، و دونووان میچل دو بار – قبل از سفر به میامی برای رویارویی با تیم هیت با انگیزه در اولین بازی پشت سر هم کمی بعد.

()


دیدگاهتان را بنویسید