پس از افزودن 5 استارت جدید، شیکاگو بیرز جنرال موتورز رایان پولز می تواند منتظر کاهش قیمت ها در آژانس رایگان – شهرهای دوقلو باشد.

[ad_1]

جریان پول در روز سه‌شنبه متوقف نشد، اما این اقدام نسبت به روز قبل، زمانی که پنجره مذاکرات NFL باز شد، بسیار ضعیف‌تر بود – همه به شروع آژانس رایگان در ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه منجر شد.

شیکاگو بیرز یکی از تیم‌های فعال‌تر روز دوشنبه بود که تنها سه روز پس از آن که مدیر کل رایان پولز، رایان پولز، انتخاب شماره 1 درفت را با بسته‌ای که شامل دی‌جی مور می‌شود، با دریافت‌کننده گسترده‌ای، به توافق رسید.

همه را جمع کنید و حتی قبل از شروع سال جدید لیگ، Bears پنج شروع کننده جدید دارند – و احتمالاً به دنبال پنج یا شش نفر دیگر خواهند بود. مور و مدافع خط ضعیف، ترمین ادموندز، بالاترین مشخصات گروه هستند، که همچنین شامل مدافع خط میانی تی جی ادواردز، گارد نیت دیویس و دیمارکوس واکر در انتهای خط دفاعی است.

نه تعجب آور است و نه نگران کننده که خرس ها تا اواخر روز سه شنبه بعد از اینکه لهستانی ها و مربی مت Eberflus صبح را در روز حرفه ای نورث وسترن گذراندند، اضافه نشدند، جایی که توانستند نگاهی به تکل چپ پیتر اسکورونسکی، تکل دفاعی آدتومیوا آدباوره، دویدن داشته باشند. پشت ایوان هال و دیگران.

بازار پس از هجوم آغازین معاملات بازیکنان آزاد دوباره تنظیم می‌شود، و گاهی اوقات چند روز طول می‌کشد تا بازیکنانی که انتظار داشتند در موج اول حضور داشته باشند، فکر خود را در مورد دریافت کمتر از آنچه انتظار داشتند، ببندند. لهستانی‌ها مکرراً هنگام صحبت در مورد آژانس رایگان دو هفته پیش در کمباین پیشاهنگی به جستجوی «ارزش» اشاره کردند.

تیم ها زمان خود را صرف ارزیابی مجدد نیازهای خود و تعیین موقعیت بازار می کنند و به یاد داشته باشید که این سال برای آژانس آزاد به عنوان یک سال کاهشی در نظر گرفته می شد. خرس‌ها قراردادهایی به ارزش 142.5 میلیون دلار را به چهار بازیکن جدید منعقد کردند، و با بدهی مور 52.265 میلیون دلاری طی سه سال آینده، این تقریباً 195 میلیون دلار در مدت کوتاهی است.

اضافه شدن ها به علاوه امضای مجدد پاتریک اسکیلز، بازیکن طولانی مدت، با قراردادی یک ساله به مبلغ 1317500 دلار، باعث می شود خرس ها با مبلغی کمتر از 45 میلیون دلار دستمزد داشته باشند. فضای زیادی برای لهستانی ها وجود دارد که در هر جهتی که می خواهند مانور دهند.

خرس ها باید چه نقاطی را از هم اکنون تا پایان پیش نویس پر کنند؟ تکل سمت راست، وسط، یک تپنده لبه (شاید دو تا)، حداقل یک تکل دفاعی (احتمالا دو) و یک کرنر. دیوید مونتگومری، بازیکنی که در حال بازگشت است، با قراردادی سه ساله به ارزش 18 میلیون دلار با شیرهای دیترویت جدا می شود. خرس ها به سرعت حرکت کردند و تراویس هومر سابق سیاتل سیهاوک را با قراردادی دو ساله اضافه کردند. او یک بازیکن اصلی تیم های ویژه بوده است، بنابراین جای تعجب نخواهد بود اگر آنها یک بازیکن دیگر را اضافه کنند، شاید در طول درفت.

قیمت هایی که بازیکنان به دنبال آن بودند، با شروع هفته شروع به کاهش خواهند کرد و کهنه سربازان با کیفیت در هفته ها و ماه های آینده توسط تیم های دیگر کنار گذاشته خواهند شد. خرس‌ها باید انعطاف‌پذیر باقی بمانند تا در صورت مشاهده مناسب بودن برای رسیدن به بازار آزاد، قاطع باشند.

جای تعجب است که آیا خرس‌ها انگیزه دارند که یک تکل دفاعی را در آژانس آزاد انجام دهند. شلدون رنکینز، آشان رابینسون، پونا فورد و گرگ گینز گزینه‌هایی هستند. امضای یک تکل شروع به لهستانی ها عمق و انعطاف بیشتری در انتخاب شماره 9 می دهد.

خرس‌ها باید از قبل سرمایه‌گذاری کنند اگر می‌خواهند ولخرجی‌شان روی ادموندز و ادواردز نتیجه بدهد. مدافعان خط فقط در صورتی می توانند بازی های زیادی انجام دهند که توسط افراد خط دفاعی محافظت نشوند.

به راحتی می توان به خاطر داشت که هیچ یک از قراردادهای گزارش شده تا زمانی که قراردادها امضا نشده اند، رسمی نیستند. خرس ها با تکل دفاعی لری اوگونجوبی در این زمان در سال گذشته مواجه شدند، زمانی که معاینه پزشکی قرارداد او را فاش کرد. اوگونجوبی به تازگی با پیتسبورگ استیلرز قرارداد امضا کرده است. خرس‌ها می‌دانند که بازیکنان جدیدشان بین چهارشنبه بعدازظهر تا صبح پنج‌شنبه شرایط فیزیکی دارند.

تا آن زمان، شاید آنها یکی دو مورد دیگر را به قیمت خود داشته باشند.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید