پایان دفاعی دیمارکوس واکر چهارمین بازیکن روز است – چهارمین تیم او در 7 فصل – شهرهای دوقلو



در دومین فصل خارج از فصل خود با شیکاگو بیرز، رایان پولز، مدیر کل، فضای کافی برای بازنگری فهرستی دارد که در سال 2022 با امتیاز 3-14 به پایان رسید.

با نزدیک شدن به سال لیگ جدید NFL، و به نمایندگان آزاد اجازه می دهد تا با تیم های جدید قرارداد امضا کنند، Tribune همه ورود و خروج خرس ها را ردیابی می کند و بینشی در مورد معنای آنها ارائه می دهد.

پنجره مذاکرات آژانس آزاد در سراسر لیگ از ساعت 11 صبح دوشنبه باز شد. بازیکنان آزاد نامحدود می توانند با شروع سال جدید لیگ در ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه، معاملات را نهایی کنند.

دوشنبه

یک منبع لیگ تایید کرد که خرس ها در حال جذب دیمارکوس واکر در خط دفاعی سابق تنسی تایتانز هستند.

معنیش چیه: واکر، 28 ساله، یک کهنه سرباز 6 ساله NFL است که در یک فصل حرفه ای با تایتانز شروع می شود و در آن 7 اخراج، 16 ضربه کوارتربک و 10 تکل برای باخت در 17 بازی داشت. او در سال 2017 انتخاب دور دوم دنور برونکوس بود و در 36 بازی برای آنها با 5 بازی حضور داشت و 10 و نیم اخراج را در چهار فصل به ثبت رساند. او در 13 بازی با هیوستون تگزاس در سال 2021 دو اخراج داشت.

یک منبع لیگ گفت که قرارداد واکر سه سال و 21 میلیون دلار با 16 میلیون دلار تضمین شده است.

خرس‌ها پس از مجموع 20 اخراج در سال 2022، نیاز مبرمی به کمک داشتند. واکر به گروهی می‌پیوندد که شامل ترویس گیپسون و دومینیک رابینسون است.

یک منبع تایید کرد، مدافع داخلی، ترمین ادموندز با قراردادی 4 ساله به ارزش 72 میلیون دلار به خرس ها می پیوندد.

معنیش چیه: خرس ها یک بازیکن دیگر را برای دفاعی که به آنها نیاز دارد جذب کردند و 50 میلیون دلار برای ادموندز در یک قرارداد چهار ساله تضمین کرده اند. این امضا پس از آن قابل توجه است که سازمان پاییز گذشته در مذاکرات خود با مدافع خط دفاعی روکوان اسمیت به بن بست رسید. اسمیت برای انتخاب دور دوم به بالتیمور ریونز مبادله شد و بعداً قراردادی را در بالتیمور به مدت پنج سال تمدید کرد، 100 میلیون دلار با 60 میلیون دلار تضمین شده.

ادموندز عملاً جانشین اسمیت می شود و دومین مدافع خط اولیه است که خرس ها بعد از اینکه قبلاً با تی جی ادواردز با قراردادی سه ساله موافقت کردند به آژانس آزاد اضافه کردند.

ادموندز، انتخاب شماره 16 کلی در درفت 2018 توسط بوفالو بیلز، 74 بار شروع به کار کرده است و تا ماه می 25 ساله نخواهد شد. فصل گذشته او 102 تکل، یک اخراج و یک قطع توپ داشت. تولید او در طول پنج فصل او با بیلز ناسازگار بود. اما زمانی که او در بهترین حالت خود بود، ورزش و احساس قابل توجهی از خود نشان داد. بیلز در ترکیبی بود تا ادموندز را دوباره به خدمت بگیرد و مربی شان مک درموت او را ستایش کرد.

مک درموت دو هفته پیش در ترکیب NFL گفت: “مشاهده رشد و بلوغ او در زمین و خارج از زمین به عنوان یک مربی یک لذت واقعی بوده است.”

با این حال، خرس‌ها تلاش کردند تا ادموندز را در موج اول آژانس‌های آزاد به یک خرید بزرگ تبدیل کنند و از مدافع خط در سیستم مت ابرفلوس استقبال خواهند کرد.

یک منبع تایید کرد که خرس ها در حال امضای قراردادی سه ساله با نیت دیویس، نگهبان سابق تایتان های تنسی هستند.

معنیش چیه: قرارداد دیویس 30 میلیون دلار در سه فصل با 19.25 میلیون دلار تضمین شده است.

دیویس، 26 ساله، 54 بازی را در چهار فصل با تایتان ها شروع کرد، که او را در دور سوم از شارلوت در سال 2019 فراخواندند. او در دو فصل گذشته هشت بازی را به دلیل COVID-19 و مصدومیت از دست داد، از جمله پایان دادن به فصل 2022 با مصدومیت به دلیل آسیب دیدگی مچ پا رزرو کنید.

قرار بود خرس‌ها در این فصل نگهبان چپ کودی وایت‌هیر و گارد راست تون جنکینز را برگردانند، بنابراین ارزش تماشای آن را دارد تا ببینیم اضافه شدن دیویس بر این نقش‌ها تأثیر می‌گذارد. جنکینز در انتقال از تکل به گارد راست در سال 2022 به موفقیت هایی دست یافت، اما در طول سال با مصدومیت مبارزه کرد و تنها 11 بازی را شروع کرد. دیویس در تنسی نقش گارد راست را بازی می کرد.

یک منبع گفت که خرس ها در حال جذب تی جی ادواردز مدافع سابق فیلادلفیا ایگلز هستند.

معنیش چیه: ادواردز که به دبیرستان لیکس در لیک ویلا و ویسکانسین رفت، به خانه خود در منطقه شیکاگو باز می گردد. ادواردز که یک بازیکن تازه کار در سال 2019 بود، 47 بازی را شروع کرد و در 61 بازی برای ایگلز در چهار فصل بازی کرد. او در سال 2022 159 تکل، 10 تکل برای باخت، 7 پاس دفاع، 5 ضربه کوارتربک و دو اخراج داشت.

خرس ها با ادواردز قراردادی سه ساله به ارزش 19.5 میلیون دلار با ضمانت 12 میلیون دلار امضا می کنند. خرس ها پس از معامله با مدافع خط میانی فصل 2022 روکوان اسمیت، نیاز زیادی به یک بازیکن در این پست داشتند. آنها همچنین جک سنبورن مدافع خط را که در ویسکانسین نیز بازی می کرد، برمی گردند. ادواردز در فیلادلفیا مدافع خط میانی بود و احتمالاً در شیکاگو نیز در آن پست بازی می‌کرد، اگرچه خرس‌ها می‌توانند او را در پست ویل نیز امتحان کنند.

ادواردز برای دفاع ایگلز بازی کرد که با تنها 243.7 یارد مجاز در هر بازی در بین بهترین ها در NFL قرار گرفت، واحدی که به دویدن تیم به سوپر باول کمک کرد. ادواردز در باخت سوپربول به چیفز کانزاس شش تکل و پاس دفاع کرد.

جمعه

خرس ها اعلام کردند که جاش بلکول مدافع کرنر و اندرو براون، مدافع خط دفاعی، بازمی گردند.

معنیش چیه: خرس ها قراردادهای یک ساله ای را با بلک ول و براون مناقصه کردند که بازیگران آزاد حقوق انحصاری بودند.

بلک‌ول، یک تازه‌کار از دوک، بازیکن کلیدی تیم‌های ویژه در سال 2022 بود. او 23 تکل، یک ضربه زدن اجباری و یک ریکاوری با بی‌حرکتی داشت. او در اواخر فصل در چهار بازی زمان دفاعی را دید که آسیب‌دیدگی باعث تهی شدن خرس‌ها شد.

براون در ماه نوامبر از تیم تمرینی آریزونا کاردینالز به خرس ها پیوست و در پنج بازی به میدان رفت. او در 28 بازی در چهار فصل گذشته با تیم های سینسیناتی بنگالز، هیوستون تگزاس، لس آنجلس چارجرز و بیرز ظاهر شده است.

پاتریک اسکیلز در حال بازگشت به خرس‌ها است. نماینده او توییت کرد

معنیش چیه: اسکیلز، 35 ساله، از سال 2015 با خرس ها بوده و در پنج فصل اخیر هیچ بازی را از دست نداده است. او با یک واحد متخصص باز می گردد که شامل ضربه زننده کایرو سانتوس و بازیکن بازی ترنتون گیل است.

Scales طولانی ترین بازیکن Bears در فهرستی است که لهستانی ها تا حد زیادی آن را تغییر داده اند.

چهار شنبه

به گزارش آژانس خبری او، خرس‌ها خاری بلاسینگامی کهنه کار را با تمدید دو ساله بازگرداندند.

معنیش چیه: Blasingame فصل گذشته با قراردادی یک ساله به خرس ها پیوست. و در حالی که او تماس توهین آمیزی دریافت نکرد، اما به دلیل هوش، اخلاق کاری و سرسختی در سالن هالاس مورد توجه قرار می گیرد.

Blasingame به‌عنوان یک مانع، در حمله خرس‌ها مشارکت داشت که میانگین بهترین 177.3 یارد راش در هر بازی را داشت و در عین حال رکورد امتیاز یک فصل را با 3014 یارد راش ثبت کرد. جالب است که ببینیم نقش او در سال 2023 چگونه تکامل می یابد یا گسترش می یابد زیرا هماهنگ کننده لوک گتسی به شکل دادن به این طرح پیرامون بازیکنانی که دارد ادامه می دهد.

خرس‌ها کارهای مهمی برای تثبیت خط حمله خود دارند و باید برنامه‌های خود را در خط دفاعی با دیوید مونتگومری انجام دهند تا هفته آینده وارد بازار آزاد شوند. اما بازگشت Blasingame در اولویت بود. این مدافع جانبی کهنه کار سه فصل اول خود را در تنسی گذراند و در این فصل به دنبال نقش بزرگ تری با خرس ها خواهد بود.

17 فوریه

خرس‌ها در حال آزاد کردن خط دفاعی الکوادین محمد هستند. ESPN گزارش داد.

معنیش چیه: محمد بهار گذشته قراردادی دو ساله به مبلغ 8 میلیون دلار امضا کرد تا به مربی مت ابرفلوس در شیکاگو بپیوندد. محمد که وارد هفتمین فصل NFL خود می شود، در سال 2021 یک سال حرفه ای را با ایندیاناپولیس کلتز پشت سر گذاشت که در آن 6 اخراج و 13 ضربه کوارتربک داشت. اما او در فصل گذشته در 16 بازی با خرس‌ها تنها 21 تکل، یک اخراج، سه ضربه کوارتربک و یک ضربه زدن اجباری انجام داد.

انتظار می‌رفت که خرس‌ها خط دفاعی را اصلاح کنند که تنها به 20 اخراج تیم کمک کرد. به گفته Spotrac، Cutting Muhammad که در ماه مارس 28 ساله خواهد شد، نزدیک به 4 میلیون دلار در فضای سقف حقوق صرفه جویی می کند و تنها با 500,000 دلار در فضای سقفی مرده همراه است.

()




دیدگاهتان را بنویسید