پليس سنت پل قصد دارد پهپاد بخرد. نظر عمومی باز می شود



پس از اینکه یک مرد در خارج از هدف سنت پل هفته گذشته به ضرب گلوله کشته شد، افسران پلیس و K-9 در زمین به جستجو پرداختند، در حالی که مجریان قانون یک پهپاد را برای کمک به جستجوی یک مظنون پرتاب کردند.

یک دوربین روی پهپاد به پلیس یک دید پرنده از منطقه داد و یک دوربین تصویربرداری حرارتی به آن‌ها اجازه داد تا هر کسی را که مخفی می‌شود جستجو کنند.

سنت پل هنوز پهپاد ندارد، بنابراین آنها از کلانتر شهرستان رمزی کمک خواستند که یکی از پهپادهای آنها را نصب کرد. در پرونده روز پنجشنبه مظنونی پیدا نشد، اما پلیس می گوید این نمونه ای از شرایط اضطراری است که سنت پل از هواپیماهای بدون سرنشین خود برای آن استفاده می کند.

عموم مردم می توانند در مورد طرح اداره پلیس سنت پل برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین بشنوند – و بازخورد خود را در مورد سیاست پیشنهادی – در جلسات این هفته و آینده و جلسه شورای شهر آینده ارائه کنند. اجازه دادن به فرصت برای اظهار نظر عمومی قبل از خرید یک پهپاد توسط آژانس مجری قانون بر اساس قانون ایالتی، که اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در مینه‌سوتا به تصویب آن در سال 2020 کمک کرد، لازم است.

Cmdr ارشد پلیس سنت پل گفت: «فیلم‌های هواپیماهای بدون سرنشین را می‌توان در زمان واقعی توسط مجری قانون مشاهده کرد، که «تا حد زیادی ایمنی عمومی و افسران را افزایش می‌دهد. برد هازلت.

قوانین ایالتی همچنین زمانی را که پلیس برای استفاده از پهپاد و موارد دیگر نیاز به صدور حکم جستجو دارد را تنظیم می کند. منیره محمد، همکار سیاست ACLU-MN، گفت: «از نظر ما، این قانون باید به عنوان طبقه مورد استفاده قرار گیرد و شهرها باید بتوانند در آن طبقه بسازند و حفاظت بیشتری ارائه کنند.

پهپادها در سراسر ایالت پخش می شوند

این قانون همچنین سازمان‌های مجری قانون را ملزم می‌کند که گزارش‌هایی درباره استفاده از پهپادها یا سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین ارائه کنند. در جدیدترین گزارش منتشر شده در ژوئن گذشته با داده های سال 2021، 76 آژانس اطلاعاتی را ارائه کردند.

محمد گفت: «پهپادها… در سراسر ایالت پخش می شوند، بنابراین من تعجب نمی کنم که سنت پل این کار را انجام دهد.

هازلت گفت که طی دو تا سه سال گذشته، سنت پل به آژانس های همسایه با هواپیماهای بدون سرنشین برای کمک در هنگام جستجوی مظنونان مسلح متکی بوده است. دفاتر کلانتری شهرستان رمزی، داکوتا، واشنگتن، آنوکا و هنپین و همچنین تعدادی از سازمان‌های مجری قانون حومه، هواپیماهای بدون سرنشین دارند.

Cmdr پلیس سنت پل گفت: پهپادها مشابه هلیکوپتر گشت ایالتی مینه سوتا عمل می کنند، اما این هلیکوپتر اغلب مورد تقاضای سازمان های مجری قانون است. رایان مورفی.

مورفی گفت: پهپادهای مجری قانون “99 درصد واکنش نشان می دهند”. ما مظنونی داریم که به دنبال پیدا کردن آن هستیم یا یک کودک گم شده یا یک فرد بزرگسال آسیب پذیر گم شده است.

اگر مظنونی پیدا شود که در حیاط خلوت شخصی در حال دویدن است، در برخی موارد به جای بیرون کشیدن یک تیم دستگیر یا یک K-9، پلیس می تواند از بلندگوی داخلی پهپاد استفاده کند تا اعلام کند: «شما در بازداشت هستید. الان محاصره شده ای به عنوان مثال، طبق گفته مورفی، از پشت گاراژ به جلوی خانه بروید. مورفی افزود: این می‌تواند یک وضعیت پرتنش را کاهش دهد و «آنها می‌توانند بدون استفاده از زور یا تاکتیک‌های دیگری که مظنون، افسران یا عموم مردم را به خطر می‌اندازد، تسلیم شوند».

استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین باید توسط یک سرپرست بخش تایید شود و فقط توسط افرادی که آموزش دیده اند پرواز می شود.

مورفی گفت: «فرکانس تقریباً به همان اندازه است که جستجوی K-9 در شهر یا هلیکوپتر گشت ایالتی را می‌بینید».

پلیس در حال درخواست بازخورد

مورفی گفت: پهپادها با پیشرفت فناوری ارزان تر شده اند. اداره پلیس قصد دارد از بودجه ای که قبلاً در بودجه خود است استفاده کند و برای شروع به دنبال خرید پنج پهپاد است. پهپادهای سطح مصرف کننده ای که مجریان قانون از آن استفاده می کنند برای پهپادهای کوچک 300 دلار، برای سایز متوسط ​​حدود 5500 دلار و برای یک پهپاد بزرگ و با شرایط آب و هوایی 14000 دلار هزینه دارند که پلیس سنت پل قصد دارد یکی از آنها را تهیه کند.

اداره پلیس سنت پل روی پیش نویس خط مشی خود با دفتر شهردار، اعضای شورای شهر و رهبران جامعه کار کرده است. پس از جلسات عمومی، این بخش قصد دارد این سیاست را در ماه مه نهایی کند.

یکی از حوزه‌هایی که پلیس به دنبال ورودی است این است که تا چه مدت باید ویدیوهای هواپیماهای بدون سرنشین را نگه دارند که ارزش اثباتی ندارد. قانون ایالتی ایالتی را ملزم می کند که بیش از هفت روز پس از جمع آوری حذف نشود.

پلیس همچنین در مورد اینکه آیا باید از زمان برخاستن پهپاد یا شروع زمانی که موضوع جست‌وجوی پیدا می‌شود و تا زمانی که آنها را بازداشت می‌کنند، بازخورد درخواست می‌کند.

بیشترین استفاده دولتی در سال 21 برای آموزش یا روابط عمومی بود

قانون مینه‌سوتا سازمان‌های مجری قانون را از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین با تشخیص چهره یا با سلاح منع می‌کند. این قانون همچنین می‌گوید که آنها نمی‌توانند از پهپاد برای جمع‌آوری داده‌های اعتراضات یا تظاهرات عمومی استفاده کنند، مگر اینکه صراحتاً توسط یک حکم یا استثنا اعمال شود.

پلیس ملزم به دریافت حکم جستجو برای استفاده از پهپاد است، به جز در 9 مورد استثنایی که توسط قانون ایالتی تعریف شده است، مانند “در یک رویداد عمومی که در آن خطر شدیدی برای ایمنی شرکت کنندگان یا تماشاچیان وجود دارد” برای “جمع آوری اطلاعات از یک هواپیمای بدون سرنشین”. منطقه عمومی در صورت وجود ظن منطقی به فعالیت مجرمانه” و “جمع آوری اطلاعات برای اهداف بازسازی تصادف پس از یک برخورد جدی یا مرگبار که در یک جاده عمومی رخ می دهد.”

در سال 2021، از 2265 مورد گزارش شده توسط آژانس های مجری قانون در مورد استفاده از پهپاد بدون حکم جست و جو، 23 درصد گفتند که این مورد برای موقعیت های اضطراری است که “خطر مرگ یا آسیب بدنی به یک فرد” را در بر می گیرد و 46 درصد “مورد استفاده از هواپیمای بدون سرنشین” بوده است. در یک منطقه عمومی برای آموزش کارکنان یا اهداف روابط عمومی.

محمد گفت که او 9 استثناء در قانون را «اجازه صلاحدید زیادی برای پلیس» می‌داند.

ائتلاف Safety Not Surveillance با ACLU در سال گذشته هماهنگ شد که پلیس مینیاپولیس به دنبال اطلاعاتی برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین بود. توصیه های ائتلاف، که محمد گفت مردم می توانند در سنت پل نیز اعمال کنند، عبارتند از:

  • درخواست برای جلسات بیشتر شورای شهر در این زمینه.
  • افزایش محدودیت در استفاده.
  • محدود کردن دامنه “وضعیت های اضطراری”.
  • ممنوعیت استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در تظاهرات/تظاهرات عمومی که توسط متمم اول محافظت شده است.
  • بررسی منظم خط مشی ها

نظر سیاست پهپاد پلیس سنت پل

جلسات اجتماعی در مورد نحوه برنامه ریزی پلیس سنت پل برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و سیاست پیشنهادی هواپیماهای بدون سرنشین برای ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه، 13 آوریل، در دفتر منطقه غربی اداره پلیس، 389 N. Hamline Ave.، و ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه، 20 آوریل، در ساعت برنامه ریزی شده است. دفتر منطقه شرقی، خیابان پین 722.

این موضوع هنوز برای اظهارنظر عمومی در جلسه شورای شهر برنامه ریزی نشده است.

مردم می توانند خط مشی پیشنهادی را مشاهده کنند و پیوندی برای ارسال بازخورد به صورت آنلاین در stpaul.gov/uas پیدا کنند.


دیدگاهتان را بنویسید