کارملو آنتونی سزاوار پایان بهتری است – شهرهای دوقلو



کارملو آنتونی بیکار می ماند اما یک حامی در کریس پل دارد که معتقد است دوست تالار مشاهیر او شایسته بازنشستگی با شرایطش است.

پل پس از شکست سانز او در روز دوشنبه توسط نیکس با نتیجه 102-83 گفت: “ملو یکی از بهترین هایی است که تا به حال بازی کرده است.” واضح است که من مغرضانه هستم و امیدوارم که او به زودی در لیگ حضور پیدا کند، زیرا فردی با آن کالیبر، با آن توانایی، با قلبی که دارد، و کارهایی که برای بازی انجام داده است – او باید بتواند از زمین خارج شود. آماده.”

آنتونی 38 ساله که فصل گذشته 69 بازی با لیکرز انجام داد، بازیکن آزاد بدون محدودیت است و در مورد آینده خود سکوت کرده است. او در ورزشگاه اتحادیه بازیکنان در منهتن دیده شد و هنگامی که اخیراً در MSG Jumbotron در یکی از بازی‌های نیکز معرفی شد، مورد تشویق قرار گرفت.

و اگرچه ایجنت سابق آنتونی (لئون رز) اکنون دفتر نیکس را اداره می کند، یک منبع گفت که هیچ علاقه ای از طرف تیم برای اتحاد مجدد وجود ندارد. اگر آنتونی واقعاً بازنشسته شود، ممکن است شرایطی پیش بیاید که قراردادی یک روزه برای انجام این کار در نیویورک امضا کند. اما اکنون نیکس فهرست کاملی دارد.

آنتونی نهمین لیست گلزنان تاریخ NBA است و تنها 307 امتیاز کمتر از شکیل اونیل در رتبه 8 قرار دارد.

آنتونی هفت تیم آل استار را به عنوان عضوی از نیکس ساخت و چند سال پیش به دیلی نیوز گفت که امیدوار است پیراهن خود را در رافترز MSG بازنشسته کند.

“آیا به آن فکر می کنم؟ آنتونی می‌گوید هر کسی می‌خواهد این فرصت را به دست آورد. زمانی که آن زمان فرا می رسد، خواهیم دید. امیدوارم، آنها ‘7’ را در جایی بالا آویزان کنند.

()


دیدگاهتان را بنویسید